Fragmanı izle The Winter King

Krallık bir araya gelmeden uzun süre önce, toprakların kanla sulandığı beşinci yüzyılda Arthur Pendragon ismi bir efsaneye ve lidere can verecektir.

Yorumlar (25)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @serhatyndl

    3. bölüm ne zaman gelir

    1 -2
    • @N.ilay

      IMBD de Eylül 10 da yaziyor.

      0 0
    • @serhatyndl

      teşekkürler. 3 eylül diye görmüştüm başta, sanırım ertelenmiş

      1 -1
  2. @serhatyndl

    toxic kitle yine kendini belli ediyo. Salın da neyi izleyip izlemeyeceğimize biz karar verelim. Onlarca dizi izledim hala birileri benim dizi zevkim hakkında kendisi karar veriyor. İlk 2 bölümü aman aman olmasa da güzel olmuş. Oturup izlerim.

    9 -1
  3. @issizada

    Yok Merlin zenci olur muymuş falan filan… Kendisini gördün mü de yorum yapıyorsun? Tüm olay okuduğun kitap öyle yazıyor diye… Niye her şeyi “kitaba” göre yorumluyor insanlar? Kitap anayasanın ilk 4 maddesi gibi “değiştirilmez, değiştirilmesi teklif dahi edilemez” bir şey mi? Kitap vahiy yolu ile filan mı iniyor? Müzikte cover/yorum oluyor da, burada niye olmasın? B.k atacak olanlar izlemez, olur biter… Bi düşün ortalama izleyicinin yakasından da insanlar keyifle dizi izlesin… Herkes kitabı okumak zorunda mı? Ben örneğin okumadım ve ikinci bölümle dizi kıvam almaya başlıyor diye düşünüyorum. Niye insanların hevesini kursağında bırakıyorsunuz? Herkes sizin gibi IMDB ya da Oscar jürisi olmak zorunda mı?

    4 -12
    • @jangaga

      Uyarlamaların mantığını bile kavrayamamış arkadaşım sen ortalama bir izleyici değilsin zira ortalama bir izleyici uyarlama ve yeniden yapımların farkını anlar bir seriye eğer uyarlama diyorsan ana mataryale uymak ZORUNDASIN uymak istemiyorsan dersin bu seri benim yeniden yapımımdır ve tamamen baştan kurguluyorum o zaman kimse gelip bu niye farklı demez sana ama CESARETSİZ bir yönetmenin izlenme korkusu ile zaten hayran kitlesi olan bir seriyi seçip ardından o gruba gelin uyarlama yapıyorum der ve bir şeyleri değiştirirse taşlanır şunu bir anlayın artık eğer bir seri UYARLAMA ise hedef kitle senin gibi evrene yabancı izleyiciler değildir ZATEN DÜNYANIN HAYRANLARI dır o yüzden bu durumlarda senin gibilerin pek söz hakkı yoktur.

      17 -6
    • @issizada

      Çok bilen (bildiğini sanan mı desem) arkadaşım; ne imdb’de ne de başka yerde dizinin uyarlamamı yoksa yeniden yapım mı olduğunu yazmıyor. Sen de muhtemelen engin bilgilerine dayanarak yumuşak bir yerinden uydurup beni aşağılamaya çalışıyorsun, sen bildiğini oku. Ben senin gibileri dinlesem hiç dizi izlememem gerekirdi…

      Muhtemelen imdb’de konu ile ilgili yazıyı filan da okumamışsındır. aynen şöyle:
      “Trivia
      The Winter King is a British historical fiction television series based on Bernard Cornwell’s The Warlord Chronicles novels written as a mixture of historical fiction and Arthurian legend.”
      ingilizcen yetiyormu bilmiyorum, yetmiyorsa google’a çevirttir.

      0 0
    • @jangaga

      Sen de kendince kendini haklı çıkarmak için yumuşak bir yerlerini kullanmışsın ama sonda eklediğin yazıyı okumak için ingilizcen yetmedi sanırım iyi oku bakalım orada ne yazıyor ? Sonra gelip bana niye laf sokuyorlar diye ağlayıp saçmalıyorsun bir şey bilmediğini de 1 kez daha kanıtlamış oldun o yüzden boş yapma.

      1 0
    • @kadihan

      Benim gibi “nereye bakiyor bu adamlar” kivaminda meseleye bakan arkadaslar ve bilhassa kendim icin google amcaya cevirisini yaptirdim tartisan arkadaslarda okuyup kendilerine bi ceki düzen verebilirler )))))”
      Ivır Zıvır
      Kış Kralı, Bernard Cornwell’in tarihi kurgu ve Arthur efsanesinin bir karışımı olarak yazdığı The Warlord Chronicles romanlarına dayanan bir İngiliz tarihi kurgu televizyon dizisidir.”

      0 0
  4. @AlphaGamer70

    IMDB zar zor 5 i görmüş vasat altı bir saçmalık seyretmezseniz bir şey kaybetmezsiniz. Seyrederseniz zaman kaybedersiniz…

    1 -4
  5. @nerex

    fönlü sarı saçlı elfleri, tonton dwarfları anlatan şeker-şirin romanları gecip “ulan acaba tarihte savaşlar gercekten nasıl oluyordu? deşilen karınlardan dökülen bagırsaklar yere nasıl saçılıyordu ?” diye merak edenler için yazılmış ultra-brutal lakin dürüst ve gerçekçi dizi ve üç kitaplık bir serinin ilk kitabının serisini anlatılacak olan bu dizide tutarsa devamı olan serinin ikinci kitabı tanrı’nın düşmanı, üçüncüsü ise excalibur gelir umarım….

    2 -4
    • @ilhantuzun

      yani, yanlış anlamadı isem sen kral arthur ve exalibur efsanesinin gerçekçi bir hikaye olduğunu düşünüyorsun… hoşmuş.

      4 -2
    • @nerex

      yanlış anlamada dünya markasısın

      1 -4
    • @AlphaGamer70

      @nerex Türkçeyi öğrenmişsin ama Türk halkını öğrenememişsin. Memleketini o kadar seviyorsan dön UK’e….

      1 -2
    • @ilhantuzun

      @nerex, bence sen yanlış anlatımda sıralamaya girersin : ” …dürüst ve gerçekçi dizi ” diyen sensin, merlinleri, exaliburları koy bir kenara, 5. yüzyıl ingilteresinde o ellerindeki kılıçlar bile gerçek dışıdır, ya da şatolar filan…

      1 -1
  6. @T.sutay

    izlemezsem olurum adam cok yakisikli coktatli cok sexy , bu ingiliz ve irlandali erkekler neden bu kadar yakisikli oluyor ayhu bayiliyorummmmmmmmm

    0 -16
    • @bronzehand

      Yıllarca aramızdaki erkek azgınlarına söz geçirip ortamı biraz daha katlanır hale getirmek için o forum bu sosyal medya, şu sözlük uğraştık. Sonra kadınlarımızla LGBTİ+ kardeşlerimiz de onlara benzedi… He anam he akıyor böyle, çıtır çıtır ingiliz ve irlandalı oğlanlar, ye bitir hepsini… tebe yarabbim tebe HAHAHAHAHHAHA

      5 0
    • @samsam07

      Yazıkk Türkler kıskanmış..bi sürü eksi vermişlee..:))

      0 0
  7. @jesuscarabelas

    hızlı pas

    1 0
  8. @mu.u.

    merlini colin morgan dan başkası oynayamaz ..]]

    2 0
  9. @DiziHastasi38

    Başroldeki eleman (Aos tan Fitz ) bigün bu rolü oynayacak deseler hayatta ihtimal vermezdim ama bakalım izlemedende eleştirmek olmaz

    4 0
    • @medusahh

      bizim fitz bu rolde oynayacab dense inanmazdim:))

      1 0
  10. @itzchewzdayinnit

    The Last Kingdom’ı yapan eleman yapmış, özellikle de Domina’yı bitirdikten sonra ilaç gibi gelecektir

    0 -2
    • @ilhantuzun

      last kingdom güzeldi, devam filmi de fena değildi, en azından yarım kalan hikayeyi sona ulaştırmıştı.

      0 0
  11. @SPoKTIVE

    The last kingdomun yarısı kadar olsa bile izlenir o yüzden başlıyorum.

    0 -1